Thursday, March 8, 2012

♥ 我累了

朋友都劝我不要
那是吃力不讨好
还是自愿地用心经营
竭尽所能的安排
试着解决很多很多的困境
拼命的想将冲突减到最低

是你
把我想得太复杂
我尝试放下
装作不在乎  不介意
害怕挣扎于友谊与利益
那些真的假的通通一时间看清
清楚得让人失望   伤心
那些险恶的人心
自私争利的话语    真的很难听
把我的用心瞬间抹去
透彻地将我打击

好不容易
拿出了那股热血   那股勇气
努力去争取
自己想要的东西
无论结果如何
至少过了自己那关
只能淡淡把一切寄予希望
一点点的可能













如果你一直活在别人的决定里
无力去表达  无声去抗拒
那我相信
你的一生也只会平平
总是活在屈服里
总是迎合别人   不能做自己
真的好可惜

如果你一味的只懂得批评
太自我  不能接受建议
天真地以为一切理所当然
不懂得珍惜
小心眼地玩针对
相信总有一天   你也会跌落谷底
那些难听刺耳  血淋淋的话语
有一天你也会懂的

太多的付出
太认真的牺牲
太重的感情
太容易不顾一切
总是落得伤痕累累



我累了
这个环境   这个圈子   
那些人
让我窒息
我想逃离
这座城市    一直下雨
像是听懂了我的心情

3 comments:

  1. hei, gal
    r u ok ?
    if u feel like wanna to speak out anything,
    i m reli willing to listen =)
    it is reli hard to meet up at all the times,
    but i always aware of ur news~ i think many many ppl also care about u.. v will heartbroken when u r down..v glad when u happy.. hope u can overcome all those thing~ if the way u do cant get good result.. chg it.. dont b stubborn..it is very tiring to b stubborn also.. wish u all the best!! cheers up! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey min, I am better now. I am so happy you are so up to my news even though you are busy. Find some time come out we will catch up all the news with you!
      Don't worry,I am better now. When we get hurt at the same time we grown up, we learnt, that's a kind of experience which everyone will go through it. Just the intense feeling of disappointment on the society and reality of the world which makes me feel so tired after being hurt again and again.

      Delete